Vyžaduje VR headset!
Blind je psychologický thriller pro virtuální realitu s příběhem, ve kterém je hráč slepý a musí prozkoumávat své okolí pomocí echolokace.
Mladá žena se probudí v cizí místnosti, aniž by si pamatovala, jak se tam ocitla, a učiní šokující zjištění, že ztratila zrak. Pod vedením zlověstného a zvráceného správce musí prozkoumat zvrácené a děsivé sídlo pouze pomocí zvuku. Vysíláním zvukových vln pomocí hůlky se na krátkou chvíli odhalí obrysy předmětů, což hráči umožní pohybovat se po sídle, řešit hádanky a odhalit záhadu toho, co se jí děje.
Jak se však dostává blíž a blíž k pravdě, bude nucena čelit svému největšímu nepříteli - tomu, co nevidí nebo nechce vidět.
Hra se zrodila v rámci Global Game Jamu v roce 2014, jehož tématem bylo "Nevidíme věci takové, jaké jsou, vidíme je takové, jací jsme my", a tým Blind získal se svým příspěvkem Come to See My House ocenění za nejlepší hru na jamovacím místě v Turíně (Itálie). Tým poté začal pracovat na plné hře založené na tomto původním konceptu.